In English
Brightside – Ärikvaliteediga kodulehed ja tugiteenused

Enne, kui alustad AdWordsi kampaaniaga, vaata üle koduleht

2. mai 2012 / AdWords

Enne AdWordsi kampaania alustamist tee kindlaks, et Sinu koduleht vastab külastaja ootustele.

Optimeeri koduleht otsingumootoritele

Esimene asi, mis Google'i reklaami puhul tuleks siiski ära teha, on SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine. Olenevalt konkurentsist võib see tõsta sinu kodulehe asukoha otsingutulemustes selliseks, et AdWordsi kampaania ei ole enam vajalik või seda saab teha väiksemate kulutustega.

Brightside'i SEO teenused

Kontrolli, et lehekülgede laadimine oleks kiire

Kui kampaanialingi klikkimisel lehekülg piisavalt kiiresti ei avane, on väga tõenäoline, et oled maksnud kliki eest, aga klikkija ei ole sinu kodulehte isegi näinud. Kiirusele optimeerimine on sellistel puhkudel äärmiselt oluline.

Kontrolli oma lehekülje optimeeritust siin: gtmetrix.com

Toimeta kodulehe sisu

Targasti tehtud AdWordsi kampaania toob külastaja lehele, aga see ei tee veel külastajast klienti.

Maandumisleht peab olema kampaania sisule vastav, et vajalikku infot ei peaks leheküljelt omakorda otsima hakkama. Toimeta lehekülgede sisu ühtses ja lihtsalt loetavas stiilis ning anna tekstile korrektne vormindus.

Kui oluline informatsioon jaotub mitmele sisulehele, hoolitse, et navigeerimine ja kasutaja juhtimine läbi lehekülgede toimuks sujuvalt. Mida kauem külastaja lehel püsib, seda suurema tõenäosusega temast klient saab.

Brightside'i AdWordsi kampaaniate haldamise teenus

TYPO3 sisuhalduse arendused
Magento e-poed
Google AdWords reklaam